روزی که رفتی ۱/۸

من هنوز خاک زیر پاهایت هستم . من هنوز عاشقم ؛ هنوز وفادارم . من هنوز چشم انتظارم ؛ من برای بغض صدای تو دل تنگم و برای چشم های تو می میرم . من با تو عشق را لمس کردم . من با تو روز را فهمیدم و شب را حس کردم . من با تو به گذشت زمان عشق می ورزیدم و امروز به گذشت زمان افسوس می خورم . من هنوز این حقیقت تلخ را باور ندارم . من هنوز جدایی را درک نکرده ام . من هنوز نسیم سرد کویر را به گونه های تو حس می کنم . من هنوز دست های تو را در دست هایم دارم . من هنوز با اندوخته ای از عطر شانه های تو تنفس می کنم . من هنوز کوچکم ؛ من هنوز برای درک جدایی کودکم . من .....
نظرات 4 + ارسال نظر
مرد یخی دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:33 ق.ظ http://isis.blogsky.com

سلام دوست من
وبلاگ زیبایی داری
مرسی
تبادل لینک کنیم
ما معتبریم ها
منترتم
در ضمن من خیلی مهربونم

گناه مقدس دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:51 ق.ظ http://www.sinsainet.blogsky.com

تبریک میگم به این قلم زیبا
من هنوز برای در ک جدایی کودکم
واقعا چند بار خوندم و لذت بردم
فرا رسیدن شب هجران مولا علی یگانه مرد فلک و افلاک رو بهت تسلیت میگم
اولین بار که اینجا اومدم
قالب خیلی زیبایی داری
دوست داشتی به من هم سر بزن
التماس دعا

سلام مرد یخی عزیز .

امیدوارم خوب باشید و طاعاتتون هم مقبول .

من بهتون لینک دادم . چون مهربونید . وبلاگ منو از نظراتتون بی بهره نذارید .

موفق باشید .

من دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:43 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

بابا بذار حداقل یه هفته بگذره! لا اله الا الله!

هادی صفری چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:10 ب.ظ

دوستت دارم .

منم دوستت دارم منتظر نظرات بعدی ات هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد