تک بیت های ناب

به چشمان خودت هم غمت را مگو که می گرید و سر نگهدار نیست .........     

و تو چون مصرع شعری زیبا سطر برجسته ای از زندگی من هستی .....

بازهم برایت می نویسم از لحظه ی ضیافت من و دل که در آن جای تو خالی بود و باز هم برایت می نویسم از عطش دیدار تو ؛ از بغض غربت که آن را واژه واژه گریه کردم ...

از زندگی آموختم که به هر نگاهی دل نبندم که همه ی نگاه ها پیام آور عشق نیستند ؛ همه ی نگاه ها معنی دوست داشتن نمی دهند ؛ همه ی نگاه ها بی ریا نیستند .....

در دل من کسی است که تا درخشش آخرین ستاره ؛ تا پژمردن آخرین گل و فرو افتادن آخرین برگ چشم به راهش خواهم ماند .....

تا نبینند اشکهایش زیر باران راه می رفت .....

امروز کسی یار کسی نیست ما تجربه کردیم .....

شیشه ی پنجره را باید شست ؛ از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست ....

و آخر هم شکستم جام سنگین غرورت را        به بی تابی کشاندم آن دل دائم صبورت را

نظرات 1 + ارسال نظر
من دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

تو همچین کسی بودی من نمی دونستم؟! یادم باشه مواظب خودم باشم.. خطرناک می زنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد